هوشیاری USB

ضعف دیگر تمایل شرکت ها به کارگران اجازه گرفتن فایل های خانه، و آنها را به دفتر، به خصوص بر روی کلید USB است. کارشناسان فکر می کنم استاکس نت سیستم ایران نفوذ یا از طریق ایمیل به کارمندان دولت و یا از طریق یک درایو فلش USB آلوده است. 
حجازی گفت: "تمام چیزی که در مورد کلید های یواس بی و رمزگذاری، این بسیار مهم است. خیلی اوقات کسی می خواهد به خانه بروم و آنها کار خود را بر روی یک کلید USB قرار داده است، و آنها را یک رمز عبور بر روی آن قرار داده نشده است."   
و اغلب مردم انجام تنظیمات فایروال مناسب، نرم افزار ضد ویروس و اقدامات امنیتی دیگر بر روی رایانه های شخصی خود ندارد. هنگامی که آنها در خانه بر روی یک فایل کار می کنند، و یا ارسال آن را به عقب و جلو بین منزل و محل کار از طریق ایمیل، می توانید آلوده دریافت و انتقال که عفونت به سیستم کار خود را. 
این گسترش به خارج از کارگران، از جمله مشاوران، پیمانکاران، کارکنان موقت و یا هر کس دیگری که ممکن است دسترسی دارند، با یا بدون مجوز، به رایانه های یک شرکت است. در مورد ایران، چند از کارشناسان بر این باورند که کرم استاکس نت رایانه های این کشور آلوده از طریق کارگران را از شرکت دولتی انرژی اتمی روسیه، که برای ساخت اولین راکتور هسته ای غیر نظامی ایران کمک. 
رابرت بگز، مدیر عامل شرکت برلینگتون، Ont. مبتنی بر فناوری شرکت امنیت دیجیتال دفاع، گفت که او دیده می شود مواردی که یک شرکت کوچک استخدام یک خارجی به در می آیند و کار مشروع، اما برگ های آنها را به تنهایی به اندازه کافی بلند برای کپی کردن لیست های مشتری، نمودارهای فنی و یا اطلاعات در مورد قراردادهای شرکت در مناقصه. بازدید کنندگان نیز فرصت برای نصب نرم افزار های مخرب و "درب پشت" به سرورهای یک شرکت است که به عنوان ساده به عنوان یک آموزش در مورد یوتیوب و ویرانگر به اندازه کافی برای سازش کل شبکه را داشته باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.